Theater De Lievekamp
Het theater wilde graag een nieuwe website, gebruiksvriendelijker voor de bezoeker en met meer mogelijkheden. Via het cms wilde ze meer vrijheid over het aanbod op hun site. Hun vorige website en structuur ging volledig op de schop.
1.867
NIEUWE GEBRUIKERS
4.172
TICKETS VERKOCHT
62%
MOBIELE GEBRUIKERS
1200
GEMID. BEZOEKERS PER DAG
Design
De opvallende huisstijl kleuren donkerblauw, goudgeel en rood zijn subtieler toegepast op de nieuwe website. Dit om een frissere uitstraling te bereiken. De home is uitnodigender gemaakt met meer nadruk op de voorstellingen. Het aantal navigatie items is flink teruggebracht om deze overzichtelijker te maken voor de bezoeker. De grote 'L' komt terug in al het theater promotiemateriaal en mocht daarom niet ontbreken in het webdesign.
Koppeling met kaartverkoopsysteem
De basisinfo van elke voorstelling wordt geïmporteerd naar de website vanuit een extern kaartverkoopsysteem. In het Umbraco websitebeheer heeft het theater vervolgens nog allerlei opmaak mogelijkheden voor het aantrekkelijk presenteren van een voorstelling op de website. Zoals het toevoegen van foto & video, recensies, sociale media, banners, arrangementen en extra informatie.
Bestelproces
Op het programma overzicht kan de bezoeker filteren op genre en maand. Het bestellen is in stappen opgedeeld en bevat alle mogelijkheden die je zou verwachten van een theater website. Zoals stoelselectie via een zaal plattegrond, toepassen van kortingen en kiezen uit arrangementen. De online betaling wordt veilig afgehandeld door Buckaroo.
Zitplaatsen & drankjes reserveren
Van tevoren een pauzedrankje reserveren is erg populair bij het theaterpubliek. Men hoeft dan niet in de rij te wachten en kan lekker genieten van de pauze. Reserveren kan via de website en een gast kan hierbij een voorkeur aangeven voor een zitplaats om de drankjes te nuttigen. Een overzicht van alle drankjes staat in het beheer en kan het theater volledig naar wens inrichten.
Overzicht bestellingen
Gasten ontvangen na hun bestelling een mail waar hun drankje zal klaarstaan in de pauze. Alle bestellingen staan in een overzicht in Umbraco. Per voorstelling kan er een Excel lijst worden geëxporteerd. Via de uitgedraaide lijst zet de horeca alle drankjes op de juiste tafels neer.
Het maakt niet uit hoe groot uw bedrijf is, wij ontzorgen u.
Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen?